עפים להופעה של אדל - מיאון דה מייק

עפים להופעה של אדל

מי און דה מייק מזמינים אתכם לשיר כמו כוכבים ולזכות בפרסים הכי שווים!

10/05/2017

אם היינו אומרים לכם שאתם יכולים לזכות בזוג כרטיסים להופעה מטורפת של אחת הזמרות היותר מצליחות שראינו פה בשנים האחרונות ולהתארח במלון 5 כוכבים בלונדון, לא הייתם עושים הכל כדי לזכות?

 

מי און דה מייק ביחד עם זאפה איסתא מיוזיק מזמינים אתכם להשתתף באחת התחרויות הכי גדולות שנראו כאן לאחרונה, ולזכות בפרס הכי שווה שיש- טיסה ללונדון ל-3 ימים וזוג כרטיסים להופעה של המלכה אדל בלונדון. וכאורחי הכבוד שלנו תתגוררו במלון 5 כוכבים כולל העברות משדה התעופה.

 

מה צריך לעשות כדי לזכות?

 

אתם בטח שואלים את עצמכם כמה כליות אתם צריכים למכור בשביל לזכות בכך, או מאיזה גג עליכם לקפוץ? אז תנו לנו להפתיע אתכם עוד קצת. בשביל לזכות בפרס הנחשק שלנו, תצטרכו לעשות רק כמה דברים מאוד פשוטים. רוצים לדעת מה? הנה ההנחיות:

 

אין ספק שסרטוני לייב בפייסבוק הפכו לאחד הדברים הכי חמים היום ברשתות החברתיות. לא משנה אם אתם בקניון, בים, בבית מלון או אפילו סתם ברכב או בבית, אתם מעלים סרטון לייב לפייסבוק. אז כל שעליכם לעשות הוא לצלם סרטון לייב של עצמכם לפייסבוק. עד עכשיו נשמע פשוט ביותר. החלק העיקרי פה הוא שאתם צריכים לצלם לנו סרטון ובו להוכיח שאתם כוכבים אמיתיים, כמעט כמו המלכה שלנו אדל. מה שאתם צריכים לזכור הוא שכולם רוצים לזכות, ולנו הרי יש רק זוג כרטיסים ולכן פה מגיע החלק שאתם צריכים קצת יותר להתאמץ. השקיעו מחשבה בסרטון, ותעשו הכל (וכשאנחנו אומרים הכל, אנחנו מתכוונים להכל) בשביל לרגש ולהצחיק אותנו עד דמעות. אתם לא חייבים להשתמש בשיר של אדל. תוכלו לבחור בכל שיר שתרצו.

 

הופעה חיה - מיאון דה מייק

 

 

תהיו רגועים, אנחנו אוהבים פאדיחות

 

עוד דבר קטן שתצטרכו לקחת בחשבון הוא שכשאנחנו אומרים סרטון לייב, אנחנו באמת מתכוונים לכך. זה אומר שסרטון ערוך לא ייחשב ולא יתמודד בתחרות. אז לפני שאתם מצלמים, תהיו סגורים על הכל- רקע, תאורה, מוזיקה, שחקנים ועוד. ואל תשכחו, הפאדיחות שתעשו והרגעים הלא מתכוננים שכלל הנראה יהיו, בטוח יצחיקו אותנו מאוד, אז גם אם משהו קרה באמצע הסרטון, המשיכו לצלם...

 

כדי להיות חלק מהתחרות אל תשכחו לתייג אותנו @מיאון דה מייק ואת @זאפה איסתא מיוזיק כדי שנוכל לצפות בכם, לצחוק ממכם, ולהחליט בסופו של דבר על הזוכים המאושרים.

 

לפני שאתם מתחילים לצלם, כנסו ללינק וקראו את התקנון המלא על התחרות שלנו.  

 

בהצלחה!

 

צפו בסרטון לפרטים נוספים:

 

 


 

 

הסרטון הזוכה!

 

*עדכון - 18.06.17* - הפעילות הסתיימה. נשמח לראות אתכם משתתפים בתחרות הבאה! בינתיים, קבלו את הסרטון הזוכה;

 

 

 

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...