איך להפתיע בהצעת נישואין מרגשת? - מיאון דה מייק

איך להפתיע בהצעת נישואין מרגשת?

מחפש דרך מקורית להציע נישואין? למי און דה מייק יש רעיון מושלם בשבילך!

08/03/2017

אחד מהרגעים הגדולים בחייך עומד לקרות: קנית טבעת אירוסין ואתה רוצה להעניק אותה לבת זוגתך, שתהפוך מאותו רגע לאשתך לעתיד. החברים המליצו על מסעדה טובה, ההורים הציעו שתעשה זאת בבית, וקראת באינטרנט על אלפי הצעות נישואין מיוחדות כמו שיט על יאכטה, קפיצה ממטוס, כדור פורח ועוד ועוד, אך עדיין לא מצאת את הרעיון המתאים ביותר שיהיה המרגש מכולם.

 

אז ממש לפני שאתה מתחיל לאבד את הראש, לפשוט רגל ולהזמין טיסה לזנזיבר, כדאי שתחשוב על הדבר הבא - הצעת נישואין בחדר קריוקי פרטי באחד מסניפי "מי און דה מייק".

 

סניפי הקריוקי של מיאון דה מייק

 

מדוע כדאי לך להציע נישואין דווקא אצלנו?

 

אחת הסיבות העיקריות לבחור בחדר קריוקי פרטי להצעת נישואין היא קודם כל העובדה שתוכל לבחור את השיר שילווה את ההצעה ולא תהיה שום בעיה עם הסאונד והאקוסטיקה במקום. לאחר ההצעה כמובן תוכלו להמשיך לחגוג במסיבת קריוקי אל תוך הלילה עם כל השירים האהובים עליכם וליהנות מהרגע כמה שיותר. אל תשכחו לבצע גם דואט משותף לשיר שלכם. אין לכם שיר משותף? זה בדיוק הזמן לבחור אחד כזה. 

 

 חדר קריוקי גדול - מיאון דה מייק

חגיגה גדולה עם כל המשפחה והחברים

 

עוד סיבה להציע נישואין בדרך זו היא כמובן האפשרות להביא את כל המשפחה והחברים הקרובים לחגוג ביחד אתכם. בכל אחד מהסניפים שלנו תמצאו מגוון רחב של חדרים המעוצבים לפי נושאים שונים, כך שתוכל להציע על רקע מגדל האייפל בפריז, הקרנבל בריו, על רקע העיר ההודית מומביי או כל מקום אחר שתבחר מבין המבחר העצום שלנו. החדרים בגדלים שונים, כך שתוכלו להזמין את כל מי שאתם רוצים שיחלוק אתכם את הרגע המרגש הזה ולהפוך אותו לחגיגה ענקית.

 

 

שרים ביחד - מיאון דה מייק

 

לא שכחנו את הרומנטיקה

 

ואם אתה דואג וחושב לעצמך שהיא הייתה מעדיפה שתיקח אותה למסעדה רומנטית, ושם אחרי ההצעה תוכלו להתפנק עם כוס יין טוב, גם לזה דאגנו ונשמח לפנק את שניכם ואת כל החוגגים אתכם עם תפריט אוכל משובח וכמובן כמות בלתי נגמרת של אלכוהול. וכן, יש גם יין. חוץ מזה שאנחנו כאן בשבילך לכל דבר שתצטרך, ואפילו הבלונים- עלינו! אתה רק תחשוב על דרך להביא את החברה בלי לעורר אצלה חשד...

 

 

הצעת נישואין - מיאון דה מייק

 

חוויה בלתי נשכחת

 

אז במקום שתהיה בנאלי ונדוש, ובלי יותר מדי הכנות, פשוט תזמין את כל החברים מראש ל"מי און דה מייק" ותזכו בחוויה מרגשת שתיזכר לעוד שנים ארוכות. אל תשכח שהרגע הזה הוא אחד החשובים ביותר בחייכם הזוגיים ומה שמסמל את תחילתם של חיים משותפים, ולכן חשוב שהוא יעשה בצורה מרגשת במיוחד. 

 

מיאון דה מייק - מקום לאירועים קטנים

מחפשים מקום להצעת נישואין?

מחפשים מקום להצעת נישואין?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...