יום הולדת 30 - מיאון דה מייק

יום הולדת 30

אין ספק שגיל 30 זה יום שחייב לציין. בכל אחד מסניפי מי און דה מייק תוכלו לחגוג ולהנות עד אור הבוקר.

12/04/2017

לא יאמן שכבר עברו שלושה עשורים וממש בעוד כמה ימים תהי בת 30. במקום להתבאס תוכלי להסתכל אחורה ולראות כמה דברים עברת, למדת וחווית ועכשיו תוכלי לחגוג אותו בדרך מיוחדת- מסיבת קריוקי לך ולכל החברים והמשפחה.

 

כל סניפי "מי און דה מייק" מעמידים בפנייך מבחר עצום של חדרים, כך שאם מתחשק לך לחגוג את היום המיוחד שלך באווירה קסומה כמו בפריז, או אולי להתפרע קצת ולהרגיש בלאס וגאס, אצלנו תוכלי לעשות זאת. זה הזמן שלך לקחת פסק זמן מהשגרה, לא לחשוב על החיים הבוגרים המחכים לך מעבר לפינה, אלא רק לעשות כיף וכמה שיותר.

 

איך תוכלי לעשות זאת את שואלת? הנה מספר טיפים:

 

חדר פרטי רק לך ולחוגגים איתך

 

מסיבת קריוקי היא תמיד דבר מהנה, אך מה יותר כיף מלחגוג באירוע פרטי הכולל את כל החברים שבאו לחגוג ולשמוח איתך? אצלנו חדר פרטי זה המפתח לחגיגות מטורפות רוויות בחוויות אל תוך הלילה.

 

 חדר יום הולדת - מיאון דה מייק

 

אלכוהול ופינוקים

 

אולי את מרגישה שהתבגרת, אבל אי אפשר לציין את היום החשוב שלך בלי קצת אלכוהול, או בעצם, הרבה אלכוהול. במיוחד בשביל זה הקמנו בר אלכוהול עשיר ביותר כדי שתוכלי להתפנק ולשכוח מכל הצרות. וכמובן שאי אפשר לשתות על בטן ריקה, אז אל חשש- גם אוכל לא חסר.

 

אלכוהול ופינוקים - מיאון דה מייק

 

חזרה לילדות

 

העובדה שהגעת לגיל 30 לא אומר שנגמרו החיים. אם בא לך להיזכר קצת בילדות, תוכלי לארגן מסיבת יום הולדת כמו פעם. לשיר שירי יום הולדת, לשחק משחקים כמו חבילה עוברת ולחלק בסוף לכל אחד מהמשתתפים שקיות הפתעה. החדרים שלנו מספיק מרווחים ונוחים לכל פעילות שרק תרצי. נוכל גם לקשט בשבילך את המקום בבלונים צבעוניים.

 

חזרה לילדות - מיאון דה מייק

 

טיפול ספא אישי

 

אם את רוצה להרגיש יפה ומיוחדת, אפילו רק לערב אחד, תוכלי להזמין למסיבה שלך קוסמטיקאית פרטית שתעניק לך ולכל חברותייך טיפול קוסמטי של מניקור ופדיקור. כל שעלייך לעשות הוא להתמסר ולהתפנק. 

 

מני פדי - מיאון דה מייק

 

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת 30?

מחפשים מקום לחגוג יום הולדת 30?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...