5 השירים הכי טובים לקריוקי בחגים
 - מיאון דה מייק

5 השירים הכי טובים לקריוקי בחגים

המשותף לשירים "בראש השנה", "פטיש מסמר" ו"בשנה הבאה"? כולם שירי חגים וכולם שירים שממש, אבל ממש, לא תרצו לשיר בסשן הקריוקי שתכננתם בחגים

28/09/2016

ככה זה, יש שירים שמקומם בגני הילדים ובבתי הספר או מקסימום במהלך ארוחת החג, ויש שירים שמשמחים או מרגשים ומתאימים לאווירה הכיפית של ערבי קריוקי. אז מה עושים אם רוצים לשלב שירים מתאימים לחג בערב הקריוקי, אבל עדיין לשמור אווירה נטולת שירי חג מסורתיים? קוראים את הכתבה הבאה!

 

בואו להכיר את סניפי מיאון דה מייק למסיבת קריוקי 


חברה או עסקיים? בואו להכיר את המקום של מיאון דה מייק: הרמת כוסית בחג | גיבוש עובדים

 

New Year’s Day – U2

 

 

U2 מככבים לא מעט בערבי קריוקי, ולחלוטין בצדק. עם להיטים כמו With or Without You, Sunday Bloody Sunday ו-One, אנחנו ממש לא מתפלאים. כך שטבעי בהחלט שתפתחו גם את השנה החדשה עם אחד הלהיטים הגדולים של הלהקה, New Year’s Day, גם אם מדובר בשנה העברית החדשה. ככה זה, אם בונו מבטיח שיישאר איתנו גם בראש השנה הזה, אנחנו קופצים על ההבטחה בלי היסוס. 

 

 

שוב נתחיל מחדש – צביקה פיק

 

 

אנחנו אולי רגילים לשמוע בראש השנה את "שניים עשר ירחים" ("בתשרי נתן הדקל...") של נעמי שמר, אבל לערב קריוקי כדאי לבחור בשיר קצת יותר מקפיץ, אז בחרנו באבי הגרוב הישראלי, צביקה פיק, כי ערב קריוקי בלי צביקה פיק הוא כמו פיצה בלי בצק. אז אם כבר צביקה פיק ואם כבר שניים עשר ירחים, לכו על "שוב נתחיל מחדש", שיר שמסמל התחלה חדשה בגרוביות ראויה לשמה. 

 

Sorry – ג'סטין ביבר

 

 

אח, ג'סטין, ג'סטין, איך אתה יודע לבקש סליחה. אם היית יהודי, זה בטוח היה עוזר לך ביום כיפור. רוצים לבקש סליחה ממישהו לקראת החג במהלך ערב קריוקי? אין ספק ש-Sorry של ג'סטין ביבר עושה את העבודה כמו שצריך. קחו בחשבון שמדובר בשיר לא פשוט לביצוע, עם שירה מהירה יחסית בבתים, אז אולי כדאי להתאמן קצת בבית מול המראה, לפני שאתם עולים על הבמה מול כולם לבקש סליחה. 

 

סליחה – מתי כספי

 

 

לא רק ג'סטין, גם הזמרים הישראלים יודעים לבקש סליחה. "סליחה" של מתי כספי, למשל, הוא אחד השירים היפים והמרגשים שיש בשפה העברית, אם יש לכם מישהו ספציפי לבקש ממנו סליחה קבל עם ועדה, תוכלו לשלוח את הסליחה שלכם על בימת הקריוקי עם השיר הזה. ואם אתם אוהבים את הסליחות שלכם בסלסולים, תוכלו ללמוד משלומי שבת ועמיר בניון שגם תרמו את קולם לביצועים לשיר המקסים הזה. 

 

קח לך אישה – אריק איינשטיין ושלום חנוך

 

 

שלומית להבי, שהייתה ההשראה של נעמי שמר לשיר "שלומית בונה סוכה", כבר לא גרה בארץ, אז אם שלומית לא תבנה סוכה, לפחות קחו לכם אישה ובנו לה בית. ואם לבנות בית זה קצת יותר מדי בשבילכם, תמיד תוכלו לעלות על הבמה ולבצע את אחד מנכסי צאן הברזל של המוזיקה הישראלית (כולל השריקה בפתיחה, בבקשה), "קח לך אשה" של שלום חנוך. על זה נאמר, אם אין סוכה, תשירו על בתים.

 

מיאון דה מייק קריוקי

 

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...