איך לתכנן יום הולדת מושלם לבנות - מיאון דה מייק

איך לתכנן יום הולדת מושלם לבנות

הפקת יום הולדת לבנות זה אף פעם לא עניין פשוט, הן תמיד אוהבות שהכל יהיה מושלם בדיוק כמו שהן רוצות. אנחנו במיאון דה מייק מזמינים אתכם לערוך אצלנו יום הולדת שלא תישכח עוד זמן רב.

20/07/2016

איך לתכנן יום הולדת מושלם לבנות

 

 

תכנון יום הולדת לבנים זה עניין די פשוט – נותנים להם כדור, מציבים אותם במגרש ספורט, משאירים מגוון חטיפים על שולחן וחוזרים לאסוף אותם אחרי שעתיים. אבל כדי לתכנן יום הולדת בנות מוצלח, צריך קצת יותר מכדור וחטיפים. אז איך תוכלו לארגן יום הולדת לבנות שיענה על כל הציפיות? אספנו עבורכם כמה רעיונות וטיפים שווים שבטוח יעזרו.

 

יום הולדת לבנות - מיאון דה מייק

 

המקום


לא כל מקום מתאים ליום הולדת לבנות. כן, אתם יכולים לערוך את מסיבת היום ההולדת בבית, אבל אתם באמת רוצים את כל הבלאגן הזה אצלכם בסלון? במקום להפוך את הבית, כדאי למצוא מקום שתוכלו לארגן בו כמה פעילויות שונות ושיכיל את כל המוזמנות בנוחות. אצלנו ב"מיאון דה מייק", למשל, תוכלו לבחור מבין שלל חדרי הקריוקי הפרטיים (כל חדר מעוצב בהשראת עיר אחרת בעולם, כך שכלת יום ההולדת מוזמנת לבחור את העיר האהובה עליה) בשלושת הסניפים שלנו – תל אביב, רחובות ופתח תקווה. החדרים מתאימים גם לאירועים קטנים ואינטימיים וגם לאירועים גדולים של 100 איש.

 

מה עושים?


רוצים לארגן יום הולדת לנערות? תחשבו כמו נערות. משחקי חברה סטייל נר בבקבוק – אאוט, הרבה מוזיקה – אין. ומה יותר טוב ממוזיקה שהבנות יכולות לשיר בעצמן? ב"מיאון דה מייק" תקבלו עם כניסתכם לחדר אייפד עם אפליקציה ייעודית, דרכה תוכלו להזמין אוכל, לצלם תמונות, לבחור מוזיקה לריקודים או כמובן לבחור שירי קריוקי. אם תרצו לשלב גם פעילויות נוספות, תוכלו לעשות זאת בקלות – פעילות יצירה, יום הולדת ספא ואפילו סדנה להכנת בשמים – הכל הולך!

 

יום הולדת לנערות - מיאון דה מייק

 

מה צריך לארגן לפעילות?


אם אתם מתמקדים בקריוקי בלבד, אתם יכולים להוריד מעצמכם את ההתעסקות עם הפעילות, אנחנו כבר נדאג לכל מה שצריך עבורכם. אם תרצו, תוכלו לבחור מראש שירים (תנו לכלת המסיבה להחליט איזו מוזיקה היא רוצה), להכין תחרות קריוקי סטייל "כוכב נולד" או תחרות לזיהוי שירים, אבל המוזיקה, הסאונד המשובח ואפילו הבמה – עלינו.

 

אולי יעניין אותך לשמוע גם על מיאון דה מייק בתור מקום למסיבת הפתעה לחברה

 

כיבוד

 

תשמחו לשמוע שגם מעול הכיבוד אנחנו פוטרים אתכם! תוכלו לבחור מבין שלל מנות משובחות, נשנושים ושתייה. תשכחו מרבע פיתה עם חומוס ומיץ פטל דלוח, במטבח שלנו ידאגו לפנק אתכם עם מנות שוות שבנות אוהבות, כמו שניצלונים, נקניקיות, צ'יפס וגם קינוחים מעולים. אם תרצו, תוכלו להביא בעצמכם את עוגת יום ההולדת החגיגית.

 

הכיבוד - מיאון דה מייק

 

קישוטים והפרטים הקטנים


כל יום הולדת לבנות ירגיש חגיגי יותר, אם תוסיפו קצת קישוטים שיצרו אווירת מסיבה. תוכלו, למשל, לקשט את החדר בבלונים, שלטים או שרשראות דגלונים. אחד הלהיטים הגדולים של מסיבות יום הולדת לנערות הוא עמדת צילום עם אביזרים כמו תלבושות שונות, כובעים, פאות או שלטים מצחיקים. אפשר גם לחלק למשתתפות אביזרי מסיבה כמו כלי נגינה מתנפחים, אביזרים זוהרים למיניהם וכל מה שעושה לכם שמח.

 

קיראו עוד על מיאון דה מייק כמקום לימי הולדת

מחפשים מקום לחגוג בו יום הולדת?

מחפשים מקום לחגוג בו יום הולדת?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...