מועדון הכוכבים של מי און דה מייק - מיאון דה מייק

מועדון הכוכבים של מי און דה מייק

אם אתם מגיעים אלינו, ל"מי און דה מייק", כדי לעלות על הבמה בחדרי הקריוקי הפרטיים שלנו ולשיר, אתם בטוח כוכבים. ואם אתם כוכבים, אתם חייבים להצטרף למועדון הכוכבים שלנו!

10/05/2016

מועדון הכוכבים הוא בעצם מועדון החברים של "מיאון דה מייק", שההצטרפות אליו, תשמחו לשמוע, אינה כרוכה בתשלום כלשהו. חברי מועדון הכוכבים יזכו לשלל הטבות, מבצעים והצעות מיוחדות שאנחנו מתכננים רק עבורם, ותאמינו לנו שאנחנו עובדים קשה כדי לתכנן את ההצעות הכי מטורפות שיש.

 

מכיוון שאנחנו לא מפזרים סתם הבטחות באוויר, אירגנו לכם פעילות ראשונה שווה במיוחד במועדון הכוכבים. כמה שווה? הכי שווה שרק אפשר. דמיינו את זה – אמסטרדם, מלון 5 כוכבים, אתם וחבר/ה טוב/ה, הסעות, פינוקים, ביקור של כוכבים במבשלת הייניקן והזדמנות לחזור הביתה עם מצלמת גו פרו. ואת השיא הגדול של הנסיעה כמעט שכחנו לספר לכם – זוג כרטיסי גולדן רינג (מרחק נגיעה מהבמה, כן?) להופעה של האחת והיחידה, קווין בי, הלוא היא ביונסה.

 

אין מצב שאתם מפספסים הזדמנות כזאת!

 

להרשמה למועדון הכוכבים של מיאון דה מייק

 

מועדון הכוכבים לוקח אתכם לאמסטרדם - מיאון דה מייק

 

אז מה עושים כדי לזכות בכל הטוב הזה?

מאוד פשוט.

 

קודם כל, נרשמים למועדון הכוכבים שלנו (אנחנו מזכירים לכם שאחרי שתירשמו למועדון תיזכו לעוד הטבות והצעות מיוחדות, ביונסה היא רק הפתיח).

 

בסיום ההרשמה, תקבלו מייל לתיבת הדואר שלכם עם לינק לעמוד הפייסבוק של "מיאון דה מייק". היכנסו לעמוד הפייסבוק שלנו וחפשו את פוסט התחרות (הפוסט הראשון).

 

בתגובות לפוסט אתם צריכים להוכיח לנו שאתם הרוקסטארים האמיתיים שאנחנו מחפשים. איך עושים את זה? מעלים תמונה או סרטון (ברור, ברור שעדיף סרטון) שישכנעו אותנו שאתם סטארים מהשורה הראשונה: ליפסינק לקליפ של ביונסה, תמונה שאי אפשר לעמוד בפניה או קאבר מוצלח במיוחד יכולים להקנות לכם את המקום הראשון ואיתו את חבילת ה-VIP המדהימה הזאת.

 

התחרות כבר התחילה, יש דד ליין לתחרות והנה התאריך המדויק לפניכם - 30.06.16 - רשמו ביומנים!

 

כך שאם אתם מתכננים משהו גדול, כדאי לרוץ להירשם למועדון הכוכבים ולהתחיל לעבוד!


להרשמה למועדון הכוכבים של מיאון דה מייק 

 

הסרטון הזוכה!

*עדכון - 14.07.16* - הפעילות הסתיימה. נשמח לראות אתכם משתתפים בתחרות הבאה! בינתיים, קבלו את הסרטון הזוכה;

 

 

 

מועדון הכוכבים לוקח אתכם לאמסטרדם - מיאון דה מייק

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...