הצעות לימי הולדת - מיאון דה מייק

הצעות לימי הולדת

רוצים לחגוג יום הולדת בדרך מקורית, שתשאיר את כל החבר'ה עם הפה פעור? קבלו 6 הצעות מעולות, שבחרנו במיוחד בשבילכם

19/08/2015

גם אם עברתם את גיל 10, אתם לא חייבים להפסיק לחגוג את יום ההולדת שלכם עם החברים, צריך פשוט לדעת לעשות את זה בסטייל. נר בבקבוק – אאוט, צ'ייסרים – אין. כדי לעזור לכם לחגוג כמו שצריך, קבלו רשימה של דרכים מעולות לחגוג יום הולדת, שהחבר'ה לא יפסיקו לדבר עליו.

 

חדר קריוקי פרטי

 

עם יד הלב – מי מכם לא שר במקלחת? ביום ההולדת שלכם תוכלו להזמין את החברים לשיר אתכם. לא במקלחת, אמנם, אבל כן קריוקי יום הולדת בחדר קריוקי פרטי, שחוסך מכם את הבושה של זיופים מול אנשים שאתם לא מכירים. אצלנו ב"מיאון דה מייק", רשת הקריוקי הפרטי שהביאה את הטרנד לראשונה לארץ, תוכלו לבחור חדר, מבין שלל חדרים מפוארים, שעוצבו בהשראת ערים ידועות מהעולם, להזמין אוכל ושתייה מהתפריט העשיר, הכולל מבחר גדול של מנות ראשונות, כריכים ומנות עיקריות לצד מגוון רחב של אלכוהול וקוקטיילים מעולים (אין כמו מוחיטו מרענן או Sex in the City כדי להבטיח חוויית קריוקי מוצלחת במיוחד!), להדליק את המיקרופון ולהתחיל לשיר.

 

הרשת מציעה כיום בילוי ייחודי באחד משני הסניפים – הסניף הרחובותי הכולל 5 חדרים, שמתאימים ל-10-40 חוגגים, והסניף התל אביבי בנמל, הכולל 10 חדרים, שמתאימים ל-6-100 חוגגים. תמצאו אצלנו חבילות שונות, שמתחילות ב-100 ₪ לאדם (וכוללות 2 משקאות לכל אורח ומנה לבחירה לכל 4 אורחים) ועד 230 ₪ לאדם (משקאות ללא הגבלה ומבחר מנות מהמנות המובילות של המקום ללא הגבלה). אחרי שבחרתם חדר וחבילה, אנחנו ממליצים בחום על ביצוע קבוצתי ל-Happy Birthday של להקת עדן.

 

קיראו עוד על מיאון דה מייק בתור מקום ליום הולדת

 

 

הקרנה פרטית

 

ללכת לסרט בקולנוע עם חברים זה תמיד כיף, אבל עכשיו תארו לעצמכם שאולם הקולנוע סגור רק עבורכם, ואתם מקבלים הקרנה פרטית לכם ולחבר'ה. האולמות הגדולים ברחבי הארץ מציעים חוויית הקרנה פרטית כזו, שכוללת בדרך כלל גם פופקורן ושתייה, כי מי שמע על סרט בלי פופקורן? אתם צריכים רק להגיע עם החברים ולבחור את הסרט המועדף עליכם.

 

הקרנה פרטית רק בשבילכם - מיאון דה מייק

 

פיקניק בחיק הטבע

 

אם אתם טיפוסים של חוץ, תוכלו לחגוג את יום ההולדת בחיק הטבע. על חוף הים, בלב מדבר או על שפת הכנרת – בחרו את המקום האהוב עליכם והזמינו לשם את כל החבר'ה. אפשר לקנות כמה בירות, להדליק מדורה (רק איפה שמותר, בבקשה!) ולשים סיר פויקה מלא כל טוב על האש. אם אתם רוצים ממש להתפנק, אפשר גם להזמין סלסילות פיקניק מוכנות, הכוללות גבינות, סלטים, לחמים ויין. סלסילות כאלה מגיעות בדרך כלל גם עם סט כלים ומפת פיקניק קלאסית. אתם רק צריכים להגיע רעבים!

 

קיראו עוד על מיאון דה מייק בתור מקום ליום הולדת לבן/בת הזוג

 

פיקניק בחיק הטבע - מיאון דה מייק

 

סדנת בישול קבוצתית

 

אם הכיף הגדול שלכם הוא לצפות עם החברים במאסטר שף ולנחש מי יודח, לכבוד יום ההולדת תוכלו לערוך לעצמכם מעין מאסטר שף שלכם. תוכלו למצוא מקומת שמציעים סדנאות בישול קבוצתיות, סיורים קולינריים, סדנאות יין וגם סדנת "קרב סכינים", במהלכה תתחלקו לצוותים, תקבלו חומרי גלם ושף אישי ותתחילו להכין ארוחה מלאה, תוך עמידה באתגרים שונים. מיותר לציין שבמהלך הסדנה היין זורם כמים, כן?

 

סדנת בישול קבוצתית - מיאון דה מייק

 

מסיבה על יאכטה

 

מתחשק לכם לחגוג יום הולדת כמו בסרטים? תופתעו לגלות שהשכרת יאכטה לערב אחד לא תוציא אתכם מרוששים לגמרי. עולים עם החבר'ה על יאכטה מפנקת עם סקיפר מקצועי ומתחילים לחגוג. במהלך השיט תוכלו לשלב ארוחה מפוארת, עצירה במפרצונים מקסימים, ספורט ימי וכמובן הרבה מוסיקה וריקודים.

 

חווית בילוי מושלמת למבוגרים יותר, במסגרת יום הולדת 40 למשל.

 

החיים הטובים; ביאכטה עם חברים - מיאון דה מייק

 

יום הולדת אתגרי

 

אם אתם חובבי אתגרים, תוכלו לבחור לחגוג את יום ההולדת בשלל אטרקציות לאמיצים. מה למשל? ברחבי הארץ מחכות לכם מגוון פעילויות, כמו טיולי טרקטורונים, טיולי סנפלינג, טיולי שטח ברכבי רייזר, קיאקים, טיולי אופניים בשטח, צניחה חופשית ומטווחי ירי. רק לבחור את הדרך המועדפת עליכם ולא לשכוח לחבוש קסדה.

 

קיראו עוד על מיאון דה מייק בתור מקום ליום הולדת לילדים ונוער

 

קצת אקסטרים עם חברים - מיאון דה מייק

מחפשים מקום למסיבת יום הולדת?

מחפשים מקום למסיבת יום הולדת?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...