חוגגים את החגים עם הילדים ובכלל - במיאון דה מייק - מיאון דה מייק

חוגגים את החגים עם הילדים ובכלל - במיאון דה מייק

החופש הגדול גרם לילדים לטפס על הקירות? תנו להם לטפס על סולם תווים בחופשת החגים הקרובה

15/08/2018

החגים האהובים באים עלינו לטובה, וזה אומר חודש שלם של חופשות וחול המועד. אז אם אתם שכירים, זה מעולה שחבל"ז, אם אתם עצמאיים זה גם נחמד, אבל אם אתם הורים זה עשוי להיות אתגר...

 

מהות החגים היא להיות בחיק המשפחה, ואין מקום טוב לעשות זאת מאשר במיאון דה מייק! בואו לחגוג את הניצחונות הפרטיים של עם ישראל על אויביו בקול גדול ועל הדרך תבדרו את הילדים ועצמכם לכמה שעות.

 

כמו תמיד בתקופת החגים, עקבו אחרינו לחדשות ועדכונים שיניבו הפתעות מגניבות עבורכם. 

מסיבת קריוקי 

אומנם אנחנו משוחדים, אבל אין ספק שמסיבת קריוקי היא באמת הדרך הטובה ביותר לחגוג. חשבו על כך שתוכלו להזמין את מי שאתם רוצים, לאכול מאכלי חג מסורתיים שתרצו, לשיר ולהשתולל בלי הפסקה. איזה עוד מקום יאפשר לכם לעשות זאת? אחרי שעניתם נכונה כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את החדר המתאים לכם מבחינת העיצוב והגודל ולהזמין את כל הילדים לחגיגה.

 

 

מסיבת קריוקי בחג - מי און דה מייק


בחירת השירים למסיבה
 

אם החלטתם לשמוע בעצתנו ולחגוג את החג באחד מסניפי מי און דה מייק, זה הזמן לבחור את השירים שיעשו לכם את החג. ההמלצה שלנו – בחרו את השירים שירימו את האווירה. אם אתם עדיין מתלבטים, תנו לנו לעזור לכם. החלטנו לתת לכם כמה דוגמאות לשירי ניצחון.

 

Queen - We Are The Champions

 


 

Bryan Adams - We Gonna Win It

 


 

עמיר בניון - ניצחת איתי הכל

 


 

הילדים באים? הזמינו גם את החברים שלהם!

 

אי אפשר לחגוג חג בלי משפחה וחברים. אז בעניין החברה, אין לכם מה לדאוג. דאגנו לכם למגוון חדרים שמתאימים לכל מספר של חוגגים, ממסיבות קטנות ואינטימיות ועד אירועים גדול של אפילו מאות אנשים (מישהו אמר מסיבת כיתה?). בכל סניף וסניף, תוכלו למצוא את הגיוון הזה, כך שלא משנה מאיזה איזור אתם, יהיה לכם איפה לתת לילדים לצרוח... וילד שצורח במיאון, יהיה עייף מידי לצרוח אחרי זה גם בבית. ;) 

 

מזמינים גם את החברים של הילדים - מי און דה מייק

 

מיאון דה מייק - רשת חדרי קריוקי

מחפשים מקום לחגוג את החגים?

מחפשים מקום לחגוג את החגים?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...