חגיגות סוף שנה במיאון דה מייק  - מיאון דה מייק

חגיגות סוף שנה במיאון דה מייק

השנה האזרחית החדשה בפתח ואיתה חגיגות הקריסמס, בואו להתרשם ממה שלנו במיאון דה מייק יש להציע לכם

28/12/2016

יש לא מעט דברים רגילים שאפשר לעשות בקריסמס, לצאת למסעדה, בר, מועדון או סתם לעשות ערב ביתי עם החברים. אבל אם אתם אנשים שאוהבים לגוון ורוצים לקחת את היום הזה למקומות חדשים אז בהחלט ערב קריוקי לכל החברים יכול להיות רעיון מגוון ומהנה.

 

אנחנו במיאון דה מייק מציעים לכם לקבל את שנת 2017 בקולי קולות בערב שידברו עליו עד הסילבסטר של 2018, מה גם שבערב הזה יש לא מעט דילים מיוחדים שבאים לפנק אתכם ולהפוך את הערב לעוד יותר מוצלח.

 

פנו כבר עכשיו לחגיגת סוף שנה במי און דה מייק

 

אז מה החבילה כוללת?

 

  • חדר קריוקי חופשי עד השעה 03:00 בבוקר
  • מנה לכל שני אורחים
  • שתייה קלה חופשית
  • אלכוהול פרימויום ללא הגבלה
  • בקבוק בלוגה חינם
  • 200 ש''ח לאורח, לא כולל שירות

חבילת סילבסטר 2016

מה עם האוכל?

 

ארבעת הסניפים שלנו מציע מגוון רחב של מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים. מה שמבטיח לכם שכולם יצאו שבעים ומחוייכים. מבחינת תפריט השתייה, תוכלו להינות כמעט מכל הסוגים שקיימים היום, ולנהגים התורנים יש לנו להציע משקאות חמים וקלים כמובן.

 

תפריט האוכל של סניפי תל אביב ופתח תקווה | תפריט האוכל של סניף רחובות | תפריט האוכל של סניף חיפה

 אוכל - מיאון דה מייק

 

בין שיר לשיר כדאי לזכור גם את הסיבה לשמה התכנסתם בערב הזה, לפתוח את השנה האזרחית החדשה בצורה המהנה והטובה ביותר. כמובן שאירוע חגיגי שכזה יצטרך להיות משולב בהרבה משקאות חריפים שאנחנו במיאון דה מייק נדאג לספק לכם.

 

קריסמס - מיאון דה מייק 

 

ברגע שתיכנסו לאחד החדרים שלנו, יחכה לכם טאבלט על השולחן שבעזרתו תוכלו לבחור את השירים שינגנו לכם, לקרוא למלצר ולעצב את הערב שלכם בצורה שאתם אוהבים. כדאי שנזכיר לכם שהחדרים שלנו מעוצבים ברמה הגבוהה ביותר בהשראת הערים הגדולות בעולם, אז אם חשבתם שאולי תצטרכו להביא קצת קישוטים על מנת להרים עוד טיפה את הערב הזה – דעו שאין צורך בכך, כל שעליכם לעשות זה להגיע במצב רוח מרומם ולהיות מוכנים לתת למיקרופון בראש.

 

להזמנת מקום לחגיגת השנה החדש התקשרו אלינו עכשיו או השאירו פרטים בטופס הצור קשר

מחפשים מקום לחגוג?

מלאו טופס זה ונחזור
אליכם בהקדם

אני מעוניין/ת להצטרף למועדון חברים

אנא המתן...